Szukanie zaawansowane

Szukanie wraz z odmianą wyrazów
Wstaw * (gwiazdka) po wpisaniu początku wyrazu
np. podatk*, aby znaleźć podatkami, podatkach itd.

Dokładne dopasowanie
Wpisz wyrażenie w cudzysłowie.
Na przykład: "podatek dochodowy".

Wykluczenie wyrażenia
Wstaw - (minus) przed słowem, które chcesz wykluczyć. Na przykład: "sprzedaż -towar"

Brak wyników

Handlujemy towarami przez Internet, wpłaty dokonywane są na konto - tylko sporadycznie gotówką. Nabijamy każdą transakcję na kasę fiskalną, która właśnie uległa awarii. Co mamy robić, sprzedawać musimy - nie mamy innej kasy, a dzisiaj sobota; bardzo dużą sprzedaż mamy przez weekend ... ?

Sprzedaż przez Internet

Jeżeli Podatnik nie ma do dyspozycji kasy rezerwowej, w przypadku awarii kasy może kontynuować sprzedaż przez Internet pod niżej wymienionymi warunkami:

  • w sposób jednoznaczny z prowadzonej ewidencji przez Podatnika musi wynikać jaki towar został sprzedany oraz kiedy i komu została dokonana zapłata,

  • zapłata musi być dokonana poprzez przelew bankowy lub drogą pocztową lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.

Wówczas zamiast paragonu podatnik będzie mógł w miejsce paragonu wystawić fakturę.

Sprzedaż gotówkowa

W przypadku sprzedaży bezpośredniej oraz braku kasy rezerwowej należy niestety zaprzestać sprzedaży i niezwłocznie zawiadomić serwis kas o awarii aby stwierdził faktyczne uszkodzenie kasy i dokonał odczytu pamięci kasy, sporządzając protokół z tych czynności. Dopiero po naprawie można kontynuować sprzedaż. Należy również poinformować US o zaprzestaniu ewidencji aż do czasu naprawy kasy fiskalnej.

Bartosz Gordon